Rólam

Minden ember életében akadnak pillanatok, amik eltérnek a megszokottól. Amik nagyobb odafigyelést, több energiát, kitartást igényelnek. A túlélés nem arról szól, hogy valahogy elviseljük a helyzetet, csak bírjuk ki, amíg vége lesz, hanem azt jelenti, hogy hozzuk ki belőle a legtöbbet. Alakítsuk mi a hozzáállásunkkal a helyzetet. Legyünk aktív résztvevői az életünknek.

Sosem voltam oda a csak így, csak úgy lehet megcsinálni valamit mondatokért. A lehetetlentől pedig egyszerűen kiráz a hideg. Ilyenkor az a vágy ébred bennem, hogy vagy én odamegyek és megcsinálom vagy kerítek egy embert, aki már megcsinálta, vagy addig ösztönözlek, míg meg nem próbálod, mindegy, a lényeg, hogy lásd, hogy lehet. Vannak az életben lehetetlen dolgok, de azok jóval, jóval messzebb vannak annál, mint amit az ember magáról hisz ebben a témában. Sokkal többet tehetsz magadért, nagyobb hatással lehetsz az életed alakulására, mint amit első pillanatban gondolsz.

Több olyan dolgot is tudnék mondani, ami az életem során a túlélésről szólt, ezek közül a legmeghatározóbb, mikor a nagyfiamat autóbaleset érte. Ezek az élethelyzetek cselekvésre késztetnek, azt az érzést váltják ki belőlem, hogy akkor kapjuk össze magunkat és mutassuk meg, hogy nem adjuk ezt ilyen könnyen. Megtanítanak arra, hogy képes legyek a gyors újratervezésre, alkalmazkodásra az adott helyzethez, az épp adott feltételek alapján és abból, hogy hozható ki a legtöbb. Olyan ez, mint pl. a főzés. Van x alapanyagod, ebből kreálj valami finomat. Ad az élet egy helyzetet, ami lehet akár egy sorban állás a postán, van x hozzávalód, hogy oldod meg a leghatékonyabban a helyzetet. Stressz, feszültség, negatív dolgok nélkül. Hiszen az a cél, hogy harmóniában légy, hatékony légy és boldog életet tudj élni.

Mi a célja a blognak?

  1. Légy bátrabb!

Nagyon sok mindent elszalaszt az ember, csak azért, mert azt mondja, nem meri. Ezzel beszűkítjük a világunkat, bezárjuk magunkat, pedig a világ csodálatos. Mikor először telefonáltam Amerikába én olyan ideges voltam és annyira féltem, hogy remegett az egész testem. Nem csak úgy belül, hanem szó szerint remegtem. Mindenkinek más az, ami úgymond sok, de mikor végül Philadelphiában vacsoráztam egy kis étterem teraszán, elmondhattam, hogy itt vagyok, megcsináltam és nagyon jó érzés volt. Azóta még mindig tanulom az angolt, de már a kezem sem remeg, ha külföldre telefonálok.

  1. Merj döntéseket hozni!

27 éves koromig, nagyon sok mindent mások döntöttek el az életemben, olyan hatással voltak rám, hogy meglegyen az, amit Ők szeretnének, akár úgy, hogy abból én nem jövök ki igazán jól vagy úgy nem is fontos a másiknak, hogy közben velem mi történik. Mostanra, megtanultam döntéseket hozni, megvédeni magam és olyan helyzetekbe megyek bele, ami mindkettőnknek ideális. Megtanultam együttműködni, kompromisszum helyzeteket felállítani. Mottómmá vált, hogy: „Velem lehet együttműködni, ha ez nem megfelelő, akkor úgy lesz, ahogy én szeretném.” J

  1. Vigyél több szeretetet az életedbe!

Szeretet nélkül nincs értelme az életnek. Szeretet az alap. A kérdés csak az, tudsz-e jól szeretni? Azt a példát szoktam felhozni, hogy: Szeretem a párom. Néha megverem, de szeretem. Az igazi szeretet nem ilyen.

  1. Hittel éld a mindennapjaid!

Hogyan is harcolhatnánk a céljainkért, ha nem hinnénk benne, hogy elérhetjük őket.

  1. Érd el a céljaid!

Ha az úton minden hozzávalót a megfelelő módon használtál fel, nem marad más, mint belépni az ajtón.

A bejegyzés trackback címe:

https://meszarosivana.blog.hu/api/trackback/id/tr713916326
süti beállítások módosítása